Пятница, 19.04.2024, 09:45
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Категории раздела
ТОЧКА ЗРЕНИЯ ПЕРЕВОДЧИКА [5]
"Точка зрения" и контекст [2]
Деловая корреспонденция [13]
Риторика, стиль, форматы, жанры, особенности перевода деловой корреспонденции
Амбивалентность в англоязычном дискурсе [20]
Содержание Сокращения Об авторе________________________________________________________7 Предисловие____________________________________________________13 Глава 1. Амбивалентность и перевод______________________________26 1.1 Риторика ясности и риторика амбивалентности_________________27 1.2 Амбивалентность в стилистике декодирования__________________37 1.3 Амбивалентность в ряду смежных понятий_____________________ 53 1.4 «Зелёные идеи» Хомского____________________________________75 1.5 Шизофренический стиль в академическом дискурсе_____________84 1.6 Амбивалентность и перевод Библии____________________________95 1.7 Перевод шизофренического стиля_____________________________112 Глава 2. Амбивалентность и «культурный поворот»_______________131 2.1 Роман Якобсон – наследие русского филолога_________________132 2.2 «Культурный поворот»_______________________________________143 2.3 Культурная идентичность ___________________________________158 Глава 3. Культурная идентичность и амбива...
Мини-чат
200
English at Work


Вход на сайт
Поиск
Tegs
At University
Статистика
Главная » Файлы » Лекции » Деловая корреспонденция

CV
12.04.2016, 19:43

Sample Curriculum Vitae – Academic

 

 

 

 

 
 

John Smith
Street, City, State, Zip
Phone: 555-555-5555
Cell: 555-666-6666
email@email.com

Objective:

Assistant Professor, Psychology

Education:

Ph.D., Psychology, University of Minnesota, 2006
Concentrations: Psychology, Community Psychology
Dissertation: A Study of Learning Disabled Children in a Low Income Community

M.A., Psychology, University at Albany, 2003
Concentrations: Psychology, Special Education
Thesis: Communication Skills of Learning Disabled Children

B.A, Psychology, California State University, Long Beach, CA, 2000

Experience:

Instructor, 2004 - 2006
University of Minnesota
Course: Psychology in the Classroom

Teaching Assistant, 2002 - 2003
University at Albany
Courses: Special Education, Learning Disabilities

Research Skills:

Extensive knowledge of SPSSX and SAS statistical programs.

Presentations:

Smith John (2006). The behavior of learning disabled adolescents in the classrooms. Paper presented at the Psychology Conference at the University of Minnesota.

Publications:

Smith, John (2005). The behavior of learning disabled adolescents in the classroom. Journal of Educational Psychology, 120 - 125.

Grants and Fellowships:

·         RDB Grant (University of Minnesota Research Grant, 2005), $2000

·         Workshop Grant (for ASPA meeting in New York, 2004), $1500

Awards and Honors:

·         Treldar Scholar, 2005

·         Academic Excellent Award, 2003

Skills and Qualifications:

·         Microsoft Office, Internet

·         Programming ability in C++ and PHP

·         Fluent in German, French and Spanish

References:

Excellent references available upon request.

 

Категория: Деловая корреспонденция | Добавил: Лена
Просмотров: 574 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar